Voor wie interesse heeft … een hele leuke en interessante clinic!

https://www.kbn.nl/event/top-kata-clinic-sandra-sanchez-jesus-del-moral/
Voor meer informatie kijk op de site van de KBN : www.kbn.nl
Daar kun je je ook aanmelden.
Voor wie interesse heeft … een hele leuke en interessante clinic!

https://www.kbn.nl/event/top-kata-clinic-sandra-sanchez-jesus-del-moral/
Voor meer informatie kijk op de site van de KBN : www.kbn.nl
Daar kun je je ook aanmelden.
Beste leden,
In verband met de verwachte temperatuur voor de komende dagen hebben wij besloten om de training van vrijdag 19 juni af te gelasten. Wij laten ons daarbij ook leiden aan de hand van het hitte protocol van NOC-NSF en het RIVM en zullen per dag en trainingslocatie bekijken of er nog aanpassingen nodig zijn. Bij trainingen die doorgaan zal er rekening worden gehouden met de intensiteit en wij adviseren u om regelmatig water te drinken waar uiteraard ruime gelegenheid voor is.
Met sportieve groet,
Bestuur Atarashii
Hoi allemaal,
Op zaterdag 5 september organiseren wij een leuke sportieve dag voor alle jeugdleden t/m 15 jaar van Karatevereniging Atarashii.
Het programma ziet er als volgt uit:
09.30 uur verzamelen op het veld achter Buurthuis De Triangel, Benedeneind Noordzijde 468-B,
3405 CE Benschop (parkeergelegenheid aanwezig).
10.00 -12.00 uur : clinic polsstokspringen gegeven door de vrijwilligers van Polsstokvereniging Polsbroekerdam (www.polsstokkerdam.nl)
Belangrijk : je begint met leren springen op het zand. Mocht je later ook over het water durven springen, moet je in het bezit zijn van een zwemdiploma!
12.00-13.00 uur : lunch
13.00-14.00 uur : karate training door sensei Max
Daarna mag er nog even in de speeltuin gespeeld worden, uiterlijk 14.30 uur moeten jullie opgehaald worden door je ouders/verzorgers.
Wat trek je aan? -> voor de polsstok clinic : makkelijke sportkleding (die ook nat mag worden)
-> voor de karate training : je karatepak, eventueel gymschoenen
En weet je wat nog het mooiste is? deze superleuke jeugddag is helemaal gratis!
Dus geef je op (graag voor 10 juli) via onderstaande aanmeldknop en we hopen dat jullie er allemaal zijn!
Sportieve groet, Team ATARASHII
Beste karateka’s
Hieronder vind je alle informatie over de aankomende Gasshuku Zeeland.
Aanmelden kan via onderstaande aanmeldknop.
Aanmelden Gasshuku volw
Hoi allemaal,
Vanmorgen was Atarashii vertegenwoordigd bij de sportieve instuif waarbij kids kennis konden maken met karate. Leuk!

Vanmorgen heerlijk in het zonnetje een sportieve Sakura-training gehad! Ook de lunch was goed verzorgd. Volgend jaar weer?!

Beste karateka’s
Op 30 mei a.s. is er weer een Vanencompetitie in Amsterdam.
Wie doet er mee?
Bij interesse jezelf graag aanmelden bij je sensei.
Voor meer informatie:
CONVOCATIE LEBO VANENCOMPETITIE XXXXII
Op 29 maart 2026 start de opleiding Dojo Assistent van de KBN!Deze opleiding is bedoeld voor karateka’s die méér willen betekenen binnen hun club. Of ze nu helpen bij jeugdtrainingen, ondersteuning bieden aan de leraar of zelf ambities hebben om door te groeien richting leraar of coach — de opleiding Dojo Assistent zorgt voor een stevige basis.Wat leren cursisten over lesgeven?• Het behalen van een doelstelling op basis beginsituatie• Zorgen dat de les loopt (veiligheid en organisatie)• Spel en warming-up vormen• Assisteren bij trainingen of activiteitenDeelnemers leren niet alleen wat je doet, maar vooral waarom je het doet, en dragen zo bij aan kwaliteit, veiligheid en plezier in de dojo.Met deze opleiding investeren we samen in de toekomst van onze sport. Sterke dojo’s beginnen bij betrokken en goed opgeleide mensen.Op de KBN website lees je meer informatie over de opleiding en het aanmeldformulier.
Ter informatie: Dojo de Copen in Lopik is wegens omstandigheden gesloten. De woensdagavond trainingen komen hiermee te vervallen.
Hoi iedereen,
Afgelopen zondag 11 januari zijn we het jaar goed begonnen met een leuke training gevolgd door een gezellige nieuwjaarsreceptie!

Beste karateka’s,
Voor wie het nieuwe jaar goed wil beginnen; op 17 januari is er weer een Lebo Vanencompetitie in Sporthal Calvijn in Amsterdam.
Alle informatie over deze vanencompetitie staat in onderstaande link.
CONVOCATIE LEBO VANENCOMPETITIE XXXXI
Mocht je mee willen doen, geef je dan voor 11 januari op bij je eigen lesgever!
Alvast veel plezier en succes gewenst!
Groeten, Team Atarashii
Het kyugraden examen wordt gehouden op zaterdag 4 juli 2026 in Lopik van 09.00 tot 12.00 uur.
Jeugdleden tot en met 15 jaar krijgen een uitnodiging van hun leraar.
Leden van 16 jaar of ouder die examen willen doen, moeten zelf het initiatief nemen en het bij hun leraar aangeven.
In die uitnodigingsbrief staat een aanmeldcode en met behulp van deze code kun je je aanmelden voor het examen.
Aanmelden kan tot en met zaterdag 13 juni 2026 met de knop onderaan dit bericht.
Tijdschema
– 09.00 uur tot 10.30 uur: alle jeugdleden tot en met 15 jaar
– 10.30 uur tot 12.00 uur: alle leden van 16 jaar of ouder
Registratie
30 minuten voor aanvang van het examen
Locatie
Sporthal De Wiekslag, Beatrixplantsoen 3, Lopik
Aanbieding: sporttas met Atarashii logo Bor voor maar €15,-

Voor meer informatie of bestellen, neem contact op met sensei Ronald.